bvc besök

idag har vi varit in till bvc på sjukhuset för sista gången innan vi blir förflyttade till liden, skönt att slippa pendla in till stan varje gång. allt såg iaf bra ut och han hade redan passerat sin födelsevikt, vilket barnmorskan sa var rätt ovanligt och jag kunde pusta ut eftersom jag varit orolig ibland att han inte fått i sig som han ska, men tydligen så får han ju det. hon sa även att vi inte behöver väcka honom längre under natten för att ge honom mat och det hade vi precis slutat med igår, så inatt ser vi också fram emot en helnatts sömn.

efter besöket på sjukhuset sprang jag in till min moster på hennes jobb och noel fick sig två presenter, ett par nike skor i stl 19 och ett par wct byxor som han kan börja använda redan nu, tacktack! : ) sedan tog vi en sväng till min mormor, blev bjudna på lunch och kaffe och efter det åkte vi till noels gammel-gammelmormor och sedan till min farmor, så nu har släkten fått sett honom iaf : )

nu är johan ute och röjjer och lillen ligger nyäten inne på sängen och sover, önskade att han skulle vakna till lite, men han verkar gilla att sova så bara låta honom göra det.

kan inte vika blicken ifrån honom, försöker övertyga mig själv om att allt inte bara är en dröm och att lycka även var någonting för mig, trots allt. har letat efter meningen med allt i så många år och hade sedan länge gett upp hoppet om något enkelt svar, kanske jag hade kunnat börja andas tidigare om jag bara visste hur enkelt allt egentligen var. för det här är inte bara kärlek, det är så jävla mycket mer.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar