det här är kärlek

ja, det blev en liten underbar Noel tillslut. förlossningen var helt okej, tog kring 24 timmar från att jag var öppen 2cm tills han föddes, så det blev ett lite utdraget värkarbete och då han kom ut hade jag inte sovit på 48timmar pgr av alla kraftiga värkar. sista timmen innan jag kunde börja krystandet var jag helt körd, ingen smärtlindring förutom lustgasen och för lite sömn tog knäcken på mig, somnade på pilatesbollen imellan värkarna, så slappna av kunde jag visst göra iaf.

inatt har vi fått lånat mammas lägenhet i haga, eftersom vi ska på en kontroll imorgon kl 11, sedan rullar vi oss hem över igen, ska bli så skönt att få komma hem till en riktig vardag tillsammans. senare på kvällen ska som planerat jessica och jocke titta förbi en sväng, mys de! : )

förövrigt känner jag mig helt mörbultad och det känns som någon har stuckit upp träiga pinnar i än, men det gör mig ingenting, för just nu känns allt så jävla värt det, det här är kärlek!

sandra skriver:

grattis vad roligt :-)

nu måste robin va jättestolt morbror :)

vad fin han är lillen!

Tess skriver:

När får man träffa er??? <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar