kvälls pyssel

idag har vi varit ute på våran första promenad med barnvagnen, gick nästan runt hela byn, hade inte klarat av en meter till då vi kom hem, fyfan vad det värkte allt är nog inte riktigt färdigt läkt.

nu står johan och kockar lite mat och jag sitter här och söker lite inspiration till en sak jag ska pyssla med resten av kvällen då johan ska spela en turnering, har inhandlat en massa från panduro hobby som jag tänkte försöka få ihop lite saker av, kan inte avslöja vad än då det finns personer som inte får veta vad det är och som läser min blogg.

Noel sover igen efter att ha haft en liten vaken period på 1timme, såg precis att han helt plötsligt ligger på sidan igen, han är helt otrolig och vänder sig redan själv, det hände första gången för några dagar sedan i våran säng men då tänkte vi mest att han rullat över då sängen är mjuk, men nu har samma sak hänt flera ggr, tex då han låg på mattan på golvet.. han är en liten stark kille.

nu ska jag fortsätta med mitt inspirations sökande, ha en trevlig helg allesammans! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar