ny morgonrutin

jag har startat en ny morgonrutin, som är lättsam, får dagen att gå lite snabbare och gör mig trött till kvällen så jag kan somna i hyffsad tid.

06:30 då johan åker till jobbet, kliver jag upp gör iordning en riktig lyx frukost (te och rostat, höhö)
- sedan fikar jag i sängen till nyhetsmorgon, kikar på det tills det slutar vid tio.
10:00 somnar om igen och sover två timmar till.
12:00 kliver upp, duschar, käkar lunch osv
- klockan har nu blivit jätte mkt mer än då jag klev upp, så jag sätter mig vid datorn en stund och sedan är det nästan dax att börja med maten vid 15:30.

..och jag kan även somna på kvällen eftersom jag varit vaken så tidigt på morgonen, men den tiden på morgonen blir man aldrig rastlös som under dagarna, utan tycker bara att det är skönt att ligga i sängen och inte göra någonting alls.

så jag uppmanar alla gravida (och alla er icke-gravida utan ork) till att göra samma sak! : )

Tess skriver:

kul att läsa här med=) håller mig uppdaterad ofta;)

vilken dag var det i helgen ni skulle på marknaden?=)



vore kul att ses. Ses i helgen?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar