tack för idag, slut för idag

då var det snart dax att stänga sina två blå igen. dagen har inte varit den minsta innehållsrik, jag har städat badrummet, tvättat upp lite kläder jag fått från tradera, (dressen på bilden nedan kom idag) och mer än så har jag inte gjort. trixat lite med bloggen och sett på en och annan serie.

imorgon har jag som planerat tänkt åka in till stan, blir förmodligen kvar där över natten också. känns så jobbigt att köra bil fram och tillbaka nu förtiden då allt trycker på. nu ska jag se klart efterlyst, göra lite fika och sedan sova. gonatt!

- imorgon har vi vårat första bf datum btw, det som var räknat efter min senaste mens och som enligt mig stämmer. får se hur det blir med den saken! : )


Eleine skriver:

vilken fin dress du fått tag på :) Jättesöt!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar