vi myser

Idag är första riktiga hemmadagen
på ett tag och den har vi verkligen tagit till vara på, jag och Noel har nämligen morgon städat lite tillsammans, så fort jag börjar ta ut och vädra mattorna, så börjar han låta "Brrm-brrm" och springer bort till dammsugare, han vet vad som är på gång och älskar det, vilket han inte gjorde då han var liten.

Igår vaknade jag och Noel upp hos hans mormor, kl.. håll i er, 9. hela dagen blev vriden, men på ett bra sätt för då han vi träffa Jessica och Ebbis en sväng innan vi rullade hem över och Noel fick somna till i bilen. Fick även en liten present av älskade Jessica, tusen tack vännen! : )

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa lite bloggar. Sedan blir det lite julbakning och jag ska ta saffranen till helt andra höjder, det här kan bli spännande.. Haha, vilket liv.

Sköt om er! : )

Emma skriver:

Tjabba. Du har fått en Award av mig i min blogg. kul va? hehe :)

jessica skriver:

:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar