blaze


detta ska jag köpa på fredag eller lördag, varken jag eller johan har några riktiga ute/skoterkläder. så det tänkte vi faktiskt unna oss. håller tummarna för att det här setet finns, eller kanske nått bättre. behöver jag säga att jag lääängtar ihjäl mig?!


Madde, Melkers mamma. skriver:

Oj :) Tack så mycket!

Vart någonstans utanför sundsvall bor du :)?

Har massor med kompisar i västernorrland och västerbotten, bodde i Lycksele förrut :)



Vilket söt liten kille du har förresten :)!

jessica skriver:

haha ja jag fick panik! svettades så jävla mycket.. hahaa,,sjukt konstigt var de.. men amn vågar ju inte göra nått när dom är så där små och absolut inte med någon annans barn :D.. Ja tack! jag trivs fan as bra i det också :D.. men hur gick de igår? slet de mycket eller gick de bra! det blektes ju mycket ljusare än innan vad bra att de blev en jämn färg också!!! bättre när man få fixa själv :D.. Ringer imorgon puss love!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar