nya friska tag


lillhjärtat gav mig en sovmorgon för tredje dagen i rad, kl 9, halv 9 och halv 9. hur skönt som hellst och satan så utvilad man känner sig, stor skillnad mot för att kliva upp kl 7. min förkylning känns förövrigt all gone och Noel har bara sin hosta kvar. så imorgon kanske vi kan hitta på någonting, wioooh.. håller tummarna!

johan är påväg hem en sväng nu och ska åka och handla, så måste skynda mig att skriva ner en liten handlinglista. såg ni jackie ferm på efter tio förresten, jag tycker att hon är lite skön, fast hon inte känns sådär super smart jämt, Haha.. men vem är det egentligen?

tack och lov så är det skit väder idag, slipper vi ångest för att vi måste sitta inne iaf.. Hejpa!


Sara med familj skriver:

Härligt att ni är påväg att bli frisk! Tänkte bara säga att OM Noel hade RS så är han smittsam i yttligare 3 veckor efter att han insjuknat. Så man kan tänka på att inte träffa små små bebisar. :)

Men ni fick inte veta om han hade det?



Bara ett litet råd.



Kramar!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar