spruta och besök på förskolan

idag ska nolle på 6månaders kontroll och få sin andra vaccinspruta, vi vill inte. noel har en förmåga att le och skratta precis innan den ska tas och då gör det extra ont.. för mig!

nej, nu ska vi fika lite, solen lyser även idag.

edit
vi åker ner lite tidigare och passar på att hälsa på förskolan här i liden, där jag brukade jobba innan jag blev mammaledig. har ju lovat att hälsa på men det har inte blivit av, också har det ju varit förkylningstider så jag har inte tyckt att det varit lägligt. sedan tycker nog noel att det är lite roligt nu med alla barnen, så då blev det ju ännu bättre.

Erika - Gravid skriver:

Tack för tipset! Tog bort dem från listan jag hittade just för att de var för några månaders bäsar så det där var guld värt att få veta :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar