tänder eller vad?

Hur har era barn reagerat då de fått tänder? funderar stark på om det är det som händer Noel, det blandat med en förkylning. febern är nu borta, han har fortfarande lite hosta och snorig.. men han tokgnäller, matvägrar, dregglar litervis med säggel, sitter konstant med fingrarna i munnen och biter på allt, det har han iofs gjort länge, men de senaste dagarna har varit värre än förut. och ja, då vi gnuggar hans tandkött så blir han nöjd. vore ju annars en fin kombo tänder och förkylning.. wey!

är sjukt jobbigt hemma, tack och lov är johan också här, men jag har ändå inte hunnit med en kaffekopp och tid att skriva här har jag egentligen inte heller..blää! synd om bebisen är det också!

edit
han har även varit dålig i magen, kan iofs ha att göra med att ha mest druckit och inte ätit någon fast föda, men.

Emma S skriver:

Testa med flytande alvedon som du kan smörja på tandraden. Verkar han lugnare så kanske det är en tansing på g. Hoppas han blir bättre snart, Anton saknar sin kompis! Å mamma med för den delen :)

Pippi skriver:

Låter nästan om det är tänder på G. Var länge sedan mina barn var i den där åldern, har tyvärr glömt bort knepen.



Hoppas iaf att tanden/tänderna snart bryter igen så det blir mera lugn och ro hos er!



Förresten... de kan också bli dåliga i magen, när tänderna är på G

Michaela skriver:

Mathias fick alltid hög feber o världens hosta när han fick tänder. & självklart så sa magen ifrån. Så det kan ju mycket möjligt vara tänder på G! :)

Linda - mamma till Lovina skriver:

Hej!



Jag har just startat en tävling i min blogg, om valfri vårmössa eller skötunderlägg från lAim Design!



Var med och tävla du också!



Kram Linda!

http://lindet.blogg.se/2010/march/vinn-ett-skotunderlagg-eller-en-varmossa-fran.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar