vi lever, typ.

Tänkte bara kika in och säga att jag lever, även om döden känns sjukt nära. svinigt jävla kung kväll igår iaf, var längesen man hade så roligt och sent blev det, efter fyra var vi visst hemma. jag som prompt hade bestämt mig för att inte gå på någon efterfest, ville på alla i hela världen. men idag känns det som det kommer gå väldigt länge tills man ger sig på flaskan igen, huva.. över ett år sedan man hade baksmälla och det känns precis som jag minns det.

barnvakten hade gått jätte bra, inget gnäll alls och sov kanon under natten. jag och johan sov till runt elva idag, sedan la vi oss på soffan hos pappa till kl tre, sjukt skönt. noel var även vaken från halv 8 till 13 idag, utan minsta lilla gnäll sedan sov han 20min och var vaken nu till kl 17 då han somnade i bilen.

jaja, nu blir det soffan igen innan nolle vaknar och till kvällen blir det en massa gotta. gick tillbaka några år till våra typiska söndagshandlingar idag, så det blev som vanligt alldeles för mycket. har man börjat bli gammal om man köper apelsiner, gurka och morötter på bakfyllan? för det var sånt som utgav de mesta i påsarna.. nyttigt om inte annat.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar