lördagens sista timmar

Ikväll är det fullt hus igen, sitter en sex grabbar i köket och lirar poker, men jag orkade inte vara med utan placerade mig här framför datorn istället, inne på den andra ölen som jag nu snuttat på i över en timme och bara önskar kunde ta slut någongång, då den är varm och avslagen, men ner ska den annars får man inte ta en ny kall, det har jag lärt mig. 

Men ni får inte tro att jag bara suttit här och slöat.. Oh, nej. jag har nämligen sorterat min spotify och alla dessa listor med okärleksfullt placerade låtar, det tog sin tid och beslutsångesten över vilka som skulle få försvinna och stanna var stundvis enorm, men nu är det färdigt och en stor klump har lämnat min kropp.

Snart dax att sova tror jag, vore skönt att somna i tid för en gång skull. fick sovmorgon av Johan till elva idag, då min kropp vägrade somna igår, trots att den var i koma tillstånd och ögonen sved, konstigt sånt där.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar