..och en helt vanlig onsdag.


Morrn, morrn. Eller här har vi varit vaken några timmar. Ätit gröt till frukost & svurit tillsammans åt vafan hästarna ska envisas med att springa efter vägarna för. "Hästjävlar, uscha, kasta bort hästarna" sa min älskade lilla son innan han marscherade ut för att åka på dagis. Naw, how cute. Man får svära i vissa sammanhang, även då man är två.

Fick även ett fett mvg på affärsjuridiken. Arbetat in på halva tiden, med en liten son hemma hälften av dagarna. Anställa mig någon? Jag är ju helt klart både effektiv och smart. Nu ska jag köra vidare med den nya kursen, Personaladministration. Verkar också sjukt kul! :)

I eftermiddag kommer nog Annie & Micke på kaffe, hoppas jag. Känns som det hade suttit fint med lite surr innan dagens slut. Försökte tappert prata skiten ur min kära sambo igår, det hela resulterade i att han låtsades sova. Jag ruskade om honom lite. Tyckte han att det där var jobbigt, då skulle han få se hur det vore om jag verkligen sa allt jag tänkte. Jag pratade om alla mina drömmar, då jag drömmer att jag drömmer i drömmen & han höll käften. Vi kompletterar varandra så bra. Ment to be, liksom.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar