ett steg i taget

Skulle vara intressant att kika förbi gymmen senare ikväll och räkna alla överentisiastiska människor som löper sig svettiga på banden, för att om två månader åter igen ligga i soffan och käka chips på en tisdag..  Heja mänskligheten och eran avsaknad av disciplin.

Jag önskar jag kunde ge er några stärkande råd så ni nådde era mål, men jag är precis likadan.. förutom att jag har disciplin, men väljer helt enkelt att inte ens försöka.

Men till er andra som känner att graviditetskilon, julmatskilon, fikakilon, tröstätarkilona osv.. sitter med ett alldeles för högt antal och på alldeles på tok för många ställen, så ska jag försöka ge er lite peppning iallafall.

Mitt största tips är iallafall att inte gå ut för hårt i början
, det ska vara roligt att träna och du ska inte behöva ta dig den tiden för att istället stressa sönder på annat, det hela handlar ju om att du ska må bra, eller hur? Välj istället bort kvällsfikan, ta en avkopplade kvällspromenad och var nöjd med det lilla, varenda positiv skillnad är värdefull och räkna inte med dunder resultat direkt utan tänk långsiktigt och skillnaden på ett år. Stirra er inte blinda på vågen, utan märk på kläderna och måtta istället.

Kämpa, ni klarar det!!! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar