smells like roses

Vi har även hunnit med en storstädning, som verkligen var behövlig. Golvet var så sjukt äckligt efter allt söl Noel sysslar med de senaste dagarma & även alla skåp fick sig en omgång. Hade som tänkt tagit det i helgen, men det blev en liten spontan utgång på lördagen istället. Easy laid & Harleqeen spelade på Aveny & kvällen var kanon. På söndagen blev det sedan dop för Amanda & kvällen spenderades enbart i soffan. Nej, fyfan.. nu är det verkligen slut med det här, hädanefter blir det bara lugnt. Till mitt försvar så var det faktiskt Johan som fick tjata sönder för att vi skulle in till stan, men var kul att få umgås med Jessica & alla iallafall, satt han är förlåten! ;)

Nu kommer det bli hårdkörning av pluggningen i 1½ vecka innan kursslut. Fick även klartecken att jag får fortsätta plugga upp mina sista poäng på distans, då det var prat om att de skulle dra in på distanskurserna för att det kostade för mycket pengar. Hade ju inte fungerat för mig att pendla varje dag direkt :b Aja, nu ska vi nog se en film eller två!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar