första året bok online

Redan strax efter Noel föddes så påbörjade jag hans första års bok. Jag älskar att pyssla & hade sett framemot att göra en riktig bok med scrapbooking åt honom, men det tog tid, blev dyrt & jag ångrade mig tusen gånger om. Rev ut allt, började om från början osv. Sedan dess har det legat som en stort måste bara & det kändes inte ens roligt längre att gå igenom sådan lång tid, istället för som tänkt tagit det lite eftersom. Tack & lov fick han en "fylla i bok" utav sin morfar, där jag flitigt fyllt i allt från kommande tänder till bajsavvikelser (skämt å sido).

Jag sökte lite på internet för att se om det fanns några första året böcker där, med plats för bilder osv. Och det var då jag fann bokdesign.se, där man kunde göra allt från första året böcker till personliga pekböcker och tavlor. Man fick helt gratis testa på att göra en egen första året bok & jag satt mig genast & påbörjade. Tre dagar senare var den klar för beställning & igår kom den hem i brevlådan. Tusen gånger finare än jag någonsin kunde tänka mig & med plats att fylla i enda upp till hans femte födelsedag. Man får själv bestämma temat, framsidan, text & bilder, samt hur många sidor man vill ha mellan 80-100 st. Kanon! :)

Så har ni precis som jag aldrig riktigt fått till en riktig bok, så tycker jag att ni ska klicka in er där & göra en. Det kostade strax under femhundringen (ink frakt), men det kan det vara värt, det är ju ändå en engånskostnad & jag tror ni säkert kan dra ner på någon birsta sväng för det? ;) Om jag hade fortsatt mitt försök till scrapbooking, så hade det mest troligt slutat på den tiodubbla summan iallafall :b




Jessica skriver:

Älskade Carro! du är fasen den bästa personen jag vet. Grymaste,tuffaste,snyggaste,mamman. Bästaste vännen man kan tänka sig, har världens finaste son. Grymmaste huset. Gryyym på att baka muffins(var tvungen för dom är så sjukt jävla goda:P)



och glöm inte, världens roligaste, finaste människa!

Ville bara säga de. Me love you very,very much!

KIKKI skriver:

sv: tack carro, kändes bra att få i lite mörkt :)



och gud vad bra tips med den där boken, måste tänkas på :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar