Zznark

Usch vad jag är trött idag. Vid två inatt hade jag renoverat hela vårt hus i huvudet, tyst sjungit "äre efterfest på eran balkong" & hur gick egentligen hela texten? Planerat mitt liv tre år framåt i tiden & klurat på en kommande inköpslista. Var egentligen hösten såhär regning då man var liten? Kliat sönder lite myggbett, funderat på vad min framtida bok ska handla om & var egentligen tvätten hängd, eller låg skiten möjligen & ruttnade i tvättmaskinen just nu? Var perkulatorn verkligen avslagen & var dörren låst? bäst att kolla upp, ifall att. Lyssnat på en Noel & Johan som pratat i sömnen, till ett felställt alarm, samt det pipande ljudet av min batterinivå som var låg.

Kan ha att göra med att jag sov tretton timmar natten innan, men idag är jag trött. Ska dra i mig en tio koppar kaffe & fortsätta med pluggningen. Sedan ska diskmaskinen & tvättmaskinen plockas ur & försöka hinna med att baka lite bröd. Hade behövt tagit en promenad, men vädret vill annat. Måndag i all ära!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar