döda dagar

Här inne har det visst ekat tomt några dagar. Kan varit för att jag legat helt utslagen med någon dödlig kombination av bakfylla & magkatarr. Bad till gudarna att allt skulle lagt sig tills intervjun på tisdag, men mådde fortfarande jätte illa & hade magkatarr (brukar bli illamående då jag har magkatarr). Intervjun kom jag ju självfallet på iallafall & den kändes väldigt bra, men det är ju som alltid hård konkurrans, så nu är det bara att hålla tummarna & avvakta tills nästa vecka då rekryteringen ska vara färdig. Veckan efter det kör det igång för den lycklige.. vinnaren?! Känns lite som en kombination av tävling & lotto.

Mår fortfarande inte ens bra idag, fortfarande magkatarr & känner mig allmänt döende. Illamående, inge matglad & trött. Men måste köra igång med pluggningen iallafall. Känns som om min syn håller på att försvinna också, ögonen svider.

Har lite samtal att ringa också & imorgon måste jag in till stan & hämta ut betygen från gymnasiet som jag inte hann få tag på igår & lämna in på företaget jag sökt arbetet på. Äh, lite thé & kaffe på det här så ska det nog gå bra! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar