renoveringar och kafferep

Ikväll blev det leverbiffar till middag. Riktigt jävla gott & husmanskost då det är som allra bäst. Johan har rivit & fixat en massa uppe i våran hall idag. Kommer bli grymt & jag ser fram emot att hjälpa honom i helgen, med en lagomt kall öl i handen & lite guld på radion. Skulle föralltid kunna leva under renovering. Apropå renovering så har jag suttit i flera timmar idag & druckit kaffe i Annies 50-tals kök. Sån jävla avslappnad & varm känsla. Jag önskar att de aldrig renoverar om, så vi kunde sitta vid det mörka köksbordet, på de udda stolarna, stirrandes ut genom fönstret & på den gröna spisen, med radion på lite dovt, sju sorters kakor på bordet & en liten kaffekopp i handen.. för all framtid!

Det är terapi för själen det & jag tror jag drar en sväng dit imorgon med & drar i mig en dos 50-tal innan kvällningen. Först plugg. Sedan boooorde jag få reda på om jag får jobbet eller inte. GAH!

Sandras Värld skriver:

Tack snälla! Nu ligger receptet uppe på mina blåbärscupcakes! :) KRAM


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar