don’t fight a battle if you don’t gain anything by winning

Idag har man både hunnit med pluggning & en färgning av håret. Ja, ljuset igår var ju ganska dovt & utan dagsljus, så jag startade väl dagen med att vakna upp till ett missfärgat helvete. Nu är håret typ mörktmörktbrunt, men det blev nog bra.. tror jag, är fortfarande blött.

Nu sitter jag & pluggar för fullt, tänkte sitta nån timme till. Sedan måste jag samla lite krafter för att hämta bilen nere hos Annie, skulle behövt åka till banken & beställa en ny internetbank också, men tror jag tar det i samband med turen till stan imorgon istället. Ska inhandla ett par inneskor, en ny almanacka & en matlåda. Haha, Johan håller på att dö över min planering till jobbet, men det är svårt att inte överdriva då man är så jävla pepp! :D


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar