De som inte minns det förflutna är dömda att upprepa det

Hittade ett gammalt inlägg sedan, 1 Oktober 2008. Sådär fyra år senare ska jag iallafall få min halloween-husfest och med lite tur så kommer utklädseln jag vann på tradera med posten om en timme. Fanns bara en massa löjliga sjuksköterskor, cheerleaders och häxor, så jag ska vara nån typ av björn/leopard/tiger/lejon.. ett djur.

"Jag vet att det är en månad kvar till halloween, men det är aldrig för tidigt för att planera. I år vill jag ha en fet flervåning hus fest, dit alla jag tycker om är bjudna.. alla är utklädda, sterion utesluter all rnb och det rinner sprit i vattenkranarna, så skulle en perfekt kväll se ut..

..MEN vi befinner oss i Sundsvall, så det är väl bara att inse fakta. Alla de gamla vanliga kommer sitta samlandes i en liten rökfylld lägenhet med små horn från förra året på huvudet och låtsas blod på kinderna, i något tappert försök till utklädnad. Vi kommer diskutera förra året och säga som så många år tidigare, att nästa år ska det iallafall bli en riktig fest och vi ska minnsan börja planera den redan i augusti. Rnb:n dunkar sönder de sista hoppen och kvällen avslutas avdäckad i samma öldränka soffa som kvällen så fint startade på. Hallelulja!"



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar