if you are happy, i'm happy too

Haft en riktigt kanon helg. I fredags så skålade vi in brorsans och bullens inflytt i kåken lite lugnt. I lördags så bjöd vi på middag här hemma, tror vi var typ nio pers. Sedan gjorde Paulina ananaspaj och irishcoffee till efterrätt. Sedan somnade alla eftersom vid sådär åtta snåret, hälften åkte hem och kvar blev Robin och Paulina.. och vi såklart. De röjde på och jag sög på någon irish bara, vilket jag tackade mig själv för då Noel vaknade på söndagmorgon. En massa sång och härlig stämning in på småtimmarna blev det iallafall. På söndagen blev det varma mackor här och solsidan.
 
Ja, och med tanke på den händelserika helgen, så blev det ju pluggning dubbelt upp igår istället för i helgen som tänkt.  Har precis löst en redovisningsuppgift som tagit mig två dagar. Skön känsla. På nästa baaa. Har även fått i uppgift att göra matlådor, satt nu blir det storkok på dagarna.. himlans trevligt! Idag blir det hemgjorda köttbullar, lär få rulla till dödagar.
 
Nej, nu saknar jag mina grabbar... och lillens småfunderingar. "Vart är mörkret sen då?", säger han fundersamt och tittar ut på en kolsvart himmel igårkväll. "Varför får man inte gå ut nudå?", "Vem är det som är där ute då?".
 

Viktoria skriver:

Men tack tjejen för din fina kommentar :) Blev så glad!
Hoppas allt är bra med dig idag :) kram!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar