sol i sinnet

529325_441294189286693_647782070_n_large
 
Äntligen känns det som om våren börjar komma på riktigt. Världens underbaraste påskväder med skoteråkning, god påskmiddag och gömda påskägg har vi haft. Noel har fått umgåtts med sin kusin Liam i flera dagar och det har varit en kanon påsk på alla sätt och vis. Idag har jag suttit ute på balkongen, njutit av de varma strålarna, fått lite färg, druckit kaffe och kikat efter inredningsinspiration. Helt sjukt vad man saknat solen och värmen.
 
Just nu håller jag på att tvätta och sedan ser jag fram emot ännu en kortvecka, eftersom jag alltid jobbar in fredagarna. På lördag ska vi ut på galejj och Noel ska få vara med sin farmor.. : ) Alla nöjda, alla glada.
 
 
Som vanligt så finns det inga kort, eftersom jag är sämst att komma ihåg sånt och iofs inte heller har någonting att direkt knäppa kort med. Men de bästa stunderna är de man glömt att dokumentera.. : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar