life is a climb, but the view is great

Ännu en fullspäckad helg som passerat. Innehållande familjedag på gatufesten, karuseller och grillning. Kan inte påstå att man är fulltankad av energi till denna vecka, snarare helt jävla utsugen på den. Men snart helg igen. Imorse vaknade lillen upp och sa någonting i form med "men jag skulle väl ha semester idag", alla andra ungar börjar droppa av allt eftersom... men så ska dom ju inte få flyga flygplan i augusti heller. Sedan ska han ha semester från fre-tis/ons, med farmor och sedan mormor. Sedan ska han få någon dag med morfar.. så det är nog inte synd om honom i alla fall. Försöker jag intala mig i alla fall, tur att de faktiskt leker på dagis och har roligt. I närmare eftertanke så är det nog bra mycket mer synd om oss föräldrar.
 
Nää.. hade en riktig skit morgon, med världens sämsta humör. Men nu känns det bättre, så jag tror detta kan bli en riktigt bra dag trots allt.
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar