Det är dom små sakerna som gör livet stort

Startade dagen med 4års kontroll för lillen. Det gick kanon och sköterskan intygade att allt skulle gå väldigt snabbt för våran lilla herre. 200% hela tiden och han visade även sin bestämda och bångstyriga sida då vi skulle därifrån. Snabbt bort till dagiset och sedan halvspringandes till jobbet för mig. Har jobbat i 3an idag igen och jag förstår inte hur jag kunnat varit ifrån dessa underbara barn så länge. Även om dom är bra på att ta energi, så ger dom ändå tillbaka det dubbla tio gånger om. Fick blommor idag med ett kort format som ett hjärta där det stod "du är snäll". Sånna tillsynes små saker som barn gör, som ger så mycket :`)
 
Slutade fem sedan begav jag och Noel oss till marknaden här i Indal. Fanns rätt mycket roligt, kläder, inredning och typiska marknadssaker. Har ju missat varje marknad och loppis i sommar då jag jobbat och haft allt fullbokat jämt, så kändes bra att hinna med en åtminstonde.. även om den var rätt liten :p Köpte en svart obey mjukiströja, två vaser för 20kr/st och 2 ljuslyktor för 5kr/st. Noel hittade någon leksak, en hammare och en ficklampa :p (På häreborg, öppet även imorgon till 19 som jag förstod det)
 
Sjukligt trött och imorgon vankas det jobb nere på Runsvik, samma sak torsdag. På fredag blir det mitt vanliga jobb som också ska hinnas med. Sedan blir det ännu en utgång på lördag.. var nog år sedan man körde två helger i rad. Men ska bli sjukt kul att bara sitta några tjejer, snacka en massa skit, dricka gott och göra stan. Det om något var längesen.
 
Nä roligare uppdatering än så blir det inte..  Fullt ös hela dagen imorgon med, som avslutas med lite mammabarn-träff hos Martina på kvällen. Vila får man göra i graven.. :)
 
På m/s medvind i lördags då vi firade pappa som fyllde 50 i somras. Sjukt god mat och jätte trevlig kväll! :)
Jag, Johan och Noel passade på att åka på lite folkrace i lördags. Lika trevligt som alltid och lika sugen blir man varje gång på att börja köra själv. Kanske nästa år.
Finaste blombuketten av barnen på jobbet. Vasen syns dåligt, men är den jag köpte på marknaden! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar