För det är ingen vanlig dag!

 
Godmorgon kära herrskap! Idag är det inte vilken torsdag som helst.. utan en väldigt speciell torsdag. För exakt på ungefär 40 minuter sedan för fyra år sedan, så kved jag av värk och kände någon form av lyckoblandad smärta. För det var då våran älskade lilla Noel mötte världen för första gången. För fyra år sedan, dagen då mitt liv började på riktigt & han fortsätter att förgylla det mer & mer för varje dag som går. Ja, ni vet. Kärleken till ett barn skulle man kunna skriva en novell om. Idag fyller iallafall den viktigaste personen i mitt liv fyra år. Eftersom jag jobbar hemma idag så kunde jag lämna honom till 8 på dagis, men jag väckte honom ändå klockan sex så han fick öppna paket, hinna leka med spindelmannen leksakerna i paketet, fika & känna att det var en speciell morgon iallafall.
 
Ikväll blir det lite enkelt kalas med familjen och morfar. Sedan på lördag slår vi på stora trumman & kör storkalas. Nu ska jag dricka en kopp kaffe & köra stenhårt med jobbet, så man hinner hämta Noel lite tidigare & baka några kaksorter till! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar