Om du vill flyga, då måste du släppa det som tynger ner dig.

 
Den här helgen har gått i sömnens tecken. Skulle ge oss på en film på lördagen, först somnade johan några timmar på eftermiddagen och jag tänkte att huvudsaken han får sova så vi kan vara vaken ett tag sen & se alla filmer vi aldrig hinner se. Jag blir aldrig så trött så jag bara somnar, utan brukar ha problemet att jag aldrig blir trött och aldrig kan somna. Men jag slocknade bara av oplanerat och halvt sittande vid åtta tiden, sedan vaknade jag upp också var det morgon. Lite halv less över att hela lördagen försvunnit och att ingen ens tänkte en tanke på att väcka mig :b Aja, utsövd borde man varit iallafall.. borde. Skulle kunnit sova ett dygn till och nu sitter jag på jobb och skulle fan kunna betalat stort för att bara få lägga mig igen. Det brukar ju i regel gå bra bara man kommit iväg, men tydligen inte nu längre.. undrans om man börjar bli gammal kanske?!
 
Igår traskade vi oss iväg till drakstaden så Noel fick åka lite bmx iallafall. Även då skulle jag kunnat betalat stort för att bara få spendera eftermiddagen/kvällen i soffan istället, men Noel insisterade så då har man inget att säga till om. Blev riktigt imponerad av hur duktig han var i "poolen", trots att han hade en för stor cykel så cyklade han runt runt och lite upp på väggarna. Verkligen superduktig och han känner sig så cool, då den höga musiken pumpas och han får sätta sig på kanten och dricka ur sin colaflaska som de stora grabbarna! :b
 
Annars så har jag en massa inplanerade och ser framemot en händelserik höst och vinter. Idag är det förövrigt den tredje parkour träningen och trots att det är måndag, så känns det helt okej! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar