Ombrefärgning

Heeej! Har varit fullspäckade dagar nu, då jag helt plötsligt arbetar dubbelt den här veckan. Har gått ner i tid på jobbet (då det inte riktigt går med den vinst som vi hoppats på) och har blivit tvungen att arbeta extra på skolan/fritids då kommunen betalar ut i efterhand, ja ni vet. Så jag ska fortsätta att kompletterar upp dom timmarna och det känns så kul att vara tillbaka med alla underbara barn.. och som alltid underbara kollegor.
 
Men imorgon har jag tagit ut en mammadag och ska vara ledig med Noel. Tur man har sparat undan lite, så man kan ta ut och fylla upp då det behövs. Vi ska in till stan och träffa Elin och lille Vilgot iallafall!
 
Just nu sitter jag med färg i håret. Tänkte ge mig på en sånhär ombréfärgning. Ni vet det jag snackade om för 1 år sedan eller så, men fortfarande inte vågat ta tag i. Har dock laddat upp med en mörkbrun färg ifall katastrofen är ett faktum. Annars hade jag nog tänkt mig resultatet nedan ungefär!
 
Och här är jag nu.. eller ja för 10min sedan. Fortfarande med hoppet uppe! Dax att skölja nu! : O


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar