sometimes you just have to pee in the sink

Allt är så fridfullt här. Känns som man ständigt bara vandrar runt utan mål, men ändå på någotvis ständigt är på väg. Att bara gå utan att ha en slutdestination, eller utan att få ut någonting av det. Bara vandra runt och sätta sig ner om man känner för det. Och inse att det inte behövs mer än så för att vara lycklig. This is heaven on earth I tell you...
 
Att kunna köpa grönsaker direkt från grönsakshandlaren, handla på marknader och kunna meta direkt nere vid hamnen. Att slänga sig i kristallklart vatten om man har lite att göra en dag eller sitta på balkongen snutta på en whisky och höra båtarna spela musik för än från hamnen. Ikväll har grabbarna en liten grabbkväll och jag sitter här på balkongen. Det är minst 25 grader fortfarande, jag dricker en öl och skriver på min bok.
 
Sämst att alla man vill dela dessa stunder med är alldeles för långt borta. Annars hade jag nog stannat föralltid.. Det har förövrigt varit närmare 40 grader idag och vi har sett ett moln sedan vi kom hit. Ett. och det försvann..
 
7 dagar kvar tills Jessica kommer också.. !!! SJUUU!! :D
 

Emma skriver:

Ni verkar ha det jätte fint. Skönt om er ! :)

mamma skriver:

Vad härligt ni har de :) Här är de bara kallt..... :( Kram på er !!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar