jag bara skriver och du.. du bara läser

Jag har ju verkligen ingenting att tillägga heller, ändå skriver jag.. Haha, hmm. Nä, har tusen saker jag borde göra men blir nog ingenting av med någonting. blir förmodligen lite mathandling på maxi med Nolle imorgonbitti iaf. hade hoppats på att kunna ta en tur med Johans kusin till birsta som jag lovat, men försäkringskassan ringde aldrig upp idag som de skulle (vilket de aldrig gör) så jag vet fortfarande inte om jag får pengarna till veckan för isf skulle jag kunna skjuta på birsta några dagar, då jag tänkte få handla med mig lite vårplantor hem. får se om dom känner för att ringa imorgon då..?!

Har iaf fått ihop lite  inför dopet, så imorgon måste jag sätta mig och ringa runt lite.. vet redan vad det ska bjudas på och hur dukningen ska se ut.. det är tur att jag har en ointresserad pojkvän då det gäller planering, för han hade förmodligen inte fått bestämt mycket iaf.. nån som har några förslag till några mindre "kära gudiga" psalmer? eller i övrigt några fina sånger? eller bara något annat värt att tänka på? alla tips uppskattas! : )


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar