living after midnight

Sedan måste jag bara säga att jag längtar nå kopiöst till slutet av veckan, för då har jag nämligen inte bara en, inte heller två, utan hela tre dagar med min älskade vän Jessica framför mig. På torsdag åker jag & Noel in till stan för att umgås med henne & Ebbis.. & sedan erbjöd sig Johan att han kunde vara hemma med Noel, så jag fick en hel fredag & lördag barnledigt med Jessica. Är ju så sjukt mycket tid att lägga bara på sig själv, så jag vet inte hur jag ska förbruka den.. en utgång blir det iallafall & några riktiga tjejdagar med solning, masker, öl (hade låtit bättre med vin, I know).. lovlie är bara förnamnet! :)

Emma S skriver:

herre min dag va ru slänger upp inlägg, kul. man blur ju glad då faviritbloggarna är uppdaterade..haha. Åh va härligt med en tjejhelg! Hoppas att ni får det bra och att du får vara frisk, för sån otur kan du ingte bara ha igen.



kram

KIKKI skriver:

men vad mysigt för er med en liten tjejhelg :D kram!

jessie skriver:

åååh älskade vän :´).. du är bäst carro, bäst! <3 !!!!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar