positivt

Helt plötsligt blev allt med pluggning as lugnt, då jag insåg att det endast är diagnoser (vilket inte är betygsbaserat & görs på fem minuter, max) på etiken de närmaste två veckorna & i svenskan nästa vecka. Jag har med andra ord helt plötsligt 2½veckor på mig istället för 2dagar av etiken & 1½vecka extra på svenskan.. grymt!

Tror jag ska unna mig en sväng på birsta till veckan & inhandla lite smått till hemmet.. känner att jag mycket väl kan vara värd det efter allt slit med studierna.

Noel är hemma med mig idag & egenligen var det tänkt att Jessica & Ebbis skulle komma, men vi sköt på det till framåt helgen istället. Nä, nu ska jag läsa lite bloggar & faktiskt försöka göra klart etiken redan idag, vilket ger mig 2veckors ledighet.. (fast självklart kommer jag att plugga ändå & ta den ledigheten mot slutet istället).

Emma skriver:

Ja får göra det :)

Japp han kom i juli och nästa kommer i Maj.

Ja jag vart det fort hehe :)

Emma skriver:

Ja men visst kommer dom ha det :) kommer alrig vara ensamma dom har alltid varandra vid sin sida.

L I J N A skriver:

följa varandra på bloglovin?:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar