full fart hela dagen

Idag startade vi dagen med lite mamma/barn träff hos Catharina, som alltid bjöds det på en massa gott fika & trevligt surr. Efter vi varit där så var vi inte sugna på att åka hem, så vi tog en sväng till stan för att träffa Jessica & Lennie. Blev lite små handling & en solning, sedan köpte jag med mig en barnbox till Noel som han fick äta hemma hos min mormor, innan vi rullade hemöver igen. Fortsatte bilresan till Bispgården där jag hade ett paket att hämta (legat där i två veckor & var sista dagen att hämta idag).

Nu är det storm ute & liten sover, jag ska ner & göra färdigt middagen tills Johan kommer.. Om det blir finväder imorgon så ska jag & Noel åka ner till Indal & åka lite skoter & grilla korv med Robin.. :)

 

Jag & Noel på mammaträffen (bild lånad av Catharina)

Barnen fick ett eget bord att fika vid :)

klänning från gina tricot, 199kr

detta låg i paketet, från rockmerch


Noel fick sig ännu en t-shirt.


Emma s skriver:

Åh vilken fin klänning!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar