Baah

shiit, vilken sjukt ointressant blogg jag skapat.. hoppas det är många av er nyblivna mammor som läser, annars måste ni ju dö av tristess. Blää, orkar knappt läsa igenom skiten själv. vad hände? ;O


W - ung tvåbarnsmamma skriver:

Tack så mycket. detsamma. :) kram!

Grynet mamma till lille Vidar skriver:

Tack :)

Jag vet hur det känns. Man bara skriver massa ointressant babbel nu förtiden :P Gravidblogg var roligare att skriva än mammablogg :P

Hannele - Mamma till Kevin ♥ skriver:

Svar:

det där har inte hänt bara för mig att min son har föredragit nappflaskan utan det har hänt för fler barn också när deras föräldrar har börjat med nappflaska..

Men jag tror att om man varierar lite med nappflaska och bröstvårta så kanske barnet vänjer sig vid båda..förstår du hur jag tänker? :)



Jaoo..det är ju ett försök, nej vad tråkigt :( JAg hatar när det är så små flaskor :P


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar