jag älskar ju faktiskt tacos




snapsen är gjord
brödet är bakat


..och johan hade köpt med sig hem till tacos, gott tyckte jag.. min favorit som vi inte ätit sedan Noel föddes.

johan har även hittat en gran idag, som vi har ute i garaget för avtining, så imorgon ska den kläs. och sedan ska jag åka och hämta ut min bikini som jag beställt, hade inte en jävel att ha till babysimet förutom några ofodrade 3kants bikinisar, men dom måste man ju dra till helatin och det orkar vi inte med.. plus att jag var värd det, har fan inte beställt ett endaste klädesplagg eller för den delen köpt sedan i somras. (förutom någon kofta och så, men det var för MINA försäkringspengar och dom hade ett sista "upphandlings datum") har ju fortfarande inte fått mina pengar från fsk, så inte så att man kan unna sig järnet direkt, dom är skyldig mig ca fem månader nu, blir fint då dom kommer retroaktivt, för så får det bli, oavsett vad dom säger.. jäjä.. nu ska jag fortsätta att se på anna anka, så fruktansvärt roligt.


eleine skriver:

Åh kan du =D Vad snällt :) Ja jag vet ju inte riktigt hur jag vill ha den. Men jag vill ha ljust och stilrent, nå bilder på Alice och nån fin text bara. Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar