mitt två-tusen-nio



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Fött ett barn. fyllt tjugo, gått på bolaget, varit nykter över en månad (har iofs hänt förut, innan jag upptäckte spriten), varit chafför på en midsommarafton, jobbat inom vården och säkert nått mer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, varför ens ha några? kan väl lika gärna lova mig någonting själv resten av året.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja : )

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Norge, Haha!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Typ, ett glas vin som avkoppling nån gång ibland

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5 September, dagen då Noel föddes! : )

8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag födde en välskapt och perfekt pojke, utan att skrika eller vara otrevlig mot johan under heeela förlossning, creads till mig!

9. Största misstaget?
Hm, kanske tappat kontakten med många vänner, då annat tagit upp min tid.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Urinvägsinflammation x2

11. Bästa köpet?
Locktång, bröstpump och barnvagn

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Haha, ja.. allt gick väl åt till Noel och resten på inredning.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Noel föddes, frisk och välskapt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Mörley crue - home sweet home
Volbeat - we

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare, går inte ens att jämföra med tidigare år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hållit i de pengar jag haft lite hårdare och slappnat av.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Handlat upp pengarna och stressat.

18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med hela kära släkten (nästan)

19. Blev du kär i år?
Jaaa i Noooel 10ggr om, varje morgon : D

20. Favoritprogram på TV?
The big bang theory, ncis, south park, criminal minds, det gamla vanliga.

21. Bästa boken du läste i år?
Tiiih, har nog knappt läst någonting i år.. skumt!

22. Största musikaliska upptäckten?
Jadu, en massa små band som jag glömt bort namnen på.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En kamera : )

25. Något du önskade dig men inte fick?
En bil?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade hela släkten här på kalas på dagen och kvällen minns jag inte, men förmodligen lugnt då jag var gravid.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Gummisnodd i jeansen och långa linnen.

29. Vad fick dig att må bra?
Familjen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hööh, kändis?

31. Vem saknade du?
I regel alla mina vänner, inte som förr direkt.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Säkert nån rolig jag nu glömt bort.

Listan hittade jag här!

eleine skriver:

nej de blir ju som en ond cirkel de där med amningen. men vi ska försöka ett tag till iallafall, kanske kanske mjölken vågar sig tillbaka :) Kan ju vara allt stress kring helgerna här och sånt som gjort sitt också. får hoppas på de. Hoppas ni får en bra dag imorgon nu :) Föressten så behöver du inte lägga ner nån tid på att göra en design åt mig, har fått en annan som är frivillig och vill inte ta din tid till det :)vi får ta och ses nåt igen framöver! Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar