skröna eller ej?

 

Pojke

Flicka

Magens form Toppig, utstående mage som inte syns bakifrån. Utbredd mage som sätter sig även på sidorna.
Pigmentrand på magen Lång tydlig rand Ingen rand
Babyns hjärtfrekvens Hjärtfrekvens under 140 slag/min. Hjärtfrekvens över 140 slag/min.
Vigselring i ett snöre hållen över magen Pendlande ring Cirklande ring
Mammans skönhet under graviditeten Bibehållen skönhet Flickan tar sin mammas skönhet under graviditeten.
Halsbränna Mycket halsbränna Lite eller ingen halsbränna
Babyn hickar Lite eller inte Mycket
Babyn sparkar Mycket Lite mindre
På ultraljudsbilderna Håller händerna mellan benen Håller händerna någon annanstans
Urinvägsinfektioner   Många
Var i magen babyn ligger Babyn ligger högt Babyn ligger lågt
Befruktningsdagen Udda datum Jämnt datum
Blödande tandkött Mindre blödande Mycket blödande
Utputande navel Senare under graviditeten Tidigt i graviditeten
Mamman sugen på... Choklad Citron
Babyn sparkar... Mycket på höger sida  
Mamman illamående Inte eller lite Mycket
Samlag under befruktningsmånaden Ofta Mera sällan
Mammans vårtgård är... Starkt avgränsad Mera suddig
Föräldrarnas nästippar Rundade Skåra
Håret på mammans ben Snabbare växande Normalt växande
Vid frågan "Vad har du på händerna?" visar
mamman...
Handflatorna nedåt Handflatorna uppåt
Mamman sugen på...   Frukt
Samlag... På ägglossningsdagen 3-4 dagar innan ägglossning

Hannele - Mamma till Kevin ♥ skriver:

Jag har gjort såna där tester på nätet och på varje hitttills så har det vissats att jag ska få en pojke..



Men vilket jag inte tror på att det stämmer, bara rena rama tur säger jag :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar