världen håller andan.

nu har noel sovit i snart tre timmar, så är nog dax att börja väcka upp honom lite, vill hellst inte att han sover över tre timmar åt gången såhär under dagen. undertiden han har sovit har jag varit lite små less, men det ordnade upp sig rätt snart, en massa onödiga missförstånd som det kan bli. sedan har jag hunnit med lite gröt och en massa kaffe och en ny simpel bloggdesign, får se om man orkar fixa en bättre senare ikväll..

ajuste, noel sov även över nattmålet, så han sov från halv elva igår till 8 imorse.. så får det mer än gärna fortsätta, men det vet nog både jag och ni att det inte kommer att göra, det är när man tror det har ordnat till sig det oftast blir som värst och det gäller inte bara sömnrutiner för barn, utan allt.
¨
aja, nu ska jag trycka i mig kaffekoppen innan noel ska vakna. tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar