vassa nålar och varma overaller

idag har lilleman fått sin 3månaders spruta, huva vad han skrev till och vad det värkte till i mammahjärtat. var nog jobbigare för mig än för honom.. tur att det gick över snabbt och att dom glömmer fort då dom är små, så han somnade i vagnen direkt efter det var klart, sedan gick vi ner till emma och anton, där var även ylva så det blev kaffe, för mycket gotta och en massa prat : ) nu har han nyss haft en skrikattack på 1,5timmar med endast små uppehåll, suttit lugnt och kikat på tv i mitt knä till att panikskrika 10min till att bli lugn, för att sedan skrika igen.. så nu har han fått en alvedon och det blev genast bättre så han kunde sova, skönt.

imorgon ska jag och Noel ut och leka i snön vi fått, för idag kom äntligen hans overall, dock inte den jag väntat hela tiden på utan den andra i stl 70, men det såg ut som han skulle kunna ha den iaf, sen att den är liite stor gör ju faktiskt ingenting. aja, nu ska jag dricka upp kaffet... : )


Sandra skriver:

Men halloj :) Låter verkligen toppen! Tyvärr så har jag verkligen fullt upp i helgen med klippning, färgning, manikyr, lussebak, födelsedagskalas och bjuden till två bekanta som nyss flyttat ihop.. Vet verkligen inte hur jag skall hinna med allt :S Men helgen efter tror jag inte att vi har så mycket planerat. tänkte handla lite julklappar men det går ju på en dag bara. Själva? Är ni nå lediga då?



Måste ju bara få ihop en dag! Hade ju varit supernice :)

Love Oliwers mamma skriver:

Hej!



Jaaa ;) Men den är köpt på babyland. Oliwer fick den ifrån sin farmor :) den är supermysig :)



kram Love


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar