a bad hair day today, again.



Det har aldrig gått så lång tid utan att jag varit hos frisören som det gjort nu, de senaste blekningarna har jag gjort själv vilket har resulterat i inte ett helt jämt resultat. Det är en fin färg över, men under ser jag ut som en tigerkaka. Hade tänkt bokat en tid hos frisören innan sommarn, men det blev inte av och nu känns det bara onödigt att fixa någonting innan förlossningen, känner mig ändå så ofräsch med uppsvällda vader och stor mage. Det får blir till att unna sig ett besök hos frisören efter förlossningen ist, så tills vidare får jag fortsätta gå runt såhär, tigerrandig och fet. Skönt att man är inne på slutspurten nu och att man snart (förhoppningsvis) ser ut som folk igen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar