ÄNTLIGEN MAMMALEDIG!

.. inget mer schemalagt arbete, men någon till dag i augusti kan det kanske bli ändå. men just nu ska jag bara njuta, njuta, njuta av att få sova ut på morgonen och tillbringa dagarna hur jag vill, för sedan försvinner ju den lilla friheten igen. Ska passa på att ladda upp frysen med biffar, grytor, matlådor och en massa kanelbullar, så det finns till senare, då jag antar att man inte orkar/har tid att ställa sig vid spisen och göra någonting vidare avancerat.

ikväll blir det gomat, lite gotta och tidig kväll, helt död är jag idag efter att ha klivit upp vid fem och inte sovit många timmar alls den här veckan. imorgon ska vi in till stan med johans kusiner, äta på kina och gå på bio.. vi struntade i furuvik då det såg ut som om det skulle bli regn, men nu verkar det ska bli sol igen, aja känns som min kropp mår bäst av lite fetning och stilla sittning iaf.. jaja, nu ska jag vika in barnkläderna igen som jag tagit ut ur byrån efter den senaste invikningen och tvättat upp, sedan ska jag lägga mig i sängen och läsa lite inredningstidningar.. tjing!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar