fixering?


undrar om den lilla rackarn har fixerat sig ännu? har haft världens tryck nedåt och precis som det beskrivt överallt kännt en ilande, stickande, huggande känsla nedåt. blivit tvungen att stanna upp på jobbet för att det gjort så ont stundvis, sedan har det bara gått över av sig själv. det skulle ju också kunna förklara de fötter (?) som skavt vid/under mina revben de senaste dagarna, har knappt kunnat sitta eller kört bil då det gjort ont som fan. Man kan ju alltid hoppas att det är klart iaf, men det återstår att se på onsdag då vi ska in till mvc igen, snälla låt det vara så.

Sandrisen skriver:

Är sjuk som fan just nu. har först varit grymt förkyld och nu har det gått ner till halsen. :( Blöder när jag hostar och pratar :( Men jag har ju varit hemma en vecka nu och bara vilat så jag hoppas bli frisk snart. Vill så gärna träffa dig och helst innan klåddisarna ploppar ut :) Jag lovar att jag hör av mig :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar