nu fåre va klart snart

ååh, jag är så trött och slut i kroppen samtidigt som jag är så fruktansvärt rastlös. vill att det ska hända någonting, nu, nu, nu.. ibland känner man sig lite som en fånge i sin egen kropp då man är gravid, faktiskt. det är så mycket man vill göra, men som man inte orkar eller får. det blir ju en helt annan sak sedan då barnet kommer, då har man ju någonting att göra med tiden, men just nu är det bara trist.. om man orkar sig iväg på fest så kan man inte dricka, så man lessnar rätt snabbt, blir trött och vill hem, sedan vet man då man kommer dit att kvällen inte kommer bli mycket roligare än vad den redan är, för det blir det inte utan alkohol, tyvärr.. och det vet alla som någon gång testat vara nykter, (eller full).

jag vill inte tvinga fram någonting, men snälla låt mig slippa gå över tiden och det vore helt okej om du kom två veckor innan.. för min rastlöshet äter upp mig inifrån och ut, jag är världens mest energiska människa, vill att någonting ska hända hela tiden men nu det bara tomt, blä. spola fram tiden nån!

Sandrisen skriver:

Tja! :) Du får helt enkelt bara tänka positivt. Det är inte många gånger i sitt liv som man är gravid och att en del kanske aldrig blir det. Försök att se det från den ljusa sidan även om jag själv kan vara en riktig jävla bitch här hemma :P Tänk glada tankar :)Snart kommer din lilla bebis :) hihi

Sandrisen skriver:

Är sjuk som fan just nu. har först varit grymt förkyld och nu har det gått ner till halsen. :( Blöder när jag hostar och pratar :( Men jag har ju varit hemma en vecka nu och bara vilat så jag hoppas bli frisk snart. Vill så gärna träffa dig och helst innan klåddisarna ploppar ut :) Jag lovar att jag hör av mig :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar