then there was rain

svenskar är i regel som fan på att klaga jämt, antingen är det för varmt eller för kallt, alltid för lite eller för mycket av allt. hade det varit tre högsommar veckor som avslutades med en regning dag, så hade de likförbannat klagat.. men nu kan jag inte göra annat än att hålla med dessa bittra människor. var är solen? och vart kommer allt regn ifrån? har inte haft en strand dag på hela sommaren, iofs har jag ju jobbat, men har ju alltid varit en ledig dag här och var, som man fått tillägna vid datorn eller i sängen pgr av vädret. nu är det min näst sista arbetsvecka sedan är jag ledig.. så jag håller tummarna på augusti och jag tror att det kan bli några fina dagar, med lite tur.

Anonym skriver:

Snälla ändra text! Går knappt att läsa.

Och varför namnet intox? Vet du vad det betyder?

Verkar lite barnsligt nu när du faktiskt ska bli mamma!

Carro skriver:

Känns inte som jag bryr mig speciellt mkt om hur läsbar texten är för dig, då du ger kritik du sedan inte kan stå för, eftersom du valt att vara anonym. Det är klart jag vet vad namnet betyder och jag ser inget i det som skulle göra mig till en sämre mamma. Jag hoppas du själv inte har barn, eller någonsin kmr få några, för en sån moralmorsa som dig önskar jag ingen att få.

Carro skriver:

Sedan kan jag tillägga att jag spårat till ip nr och fått fram en exakt adress. Så nästa gång kan du lika gärna skriva ut namn.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar