en dag med therese

idag har jag och noel haft en hel dag i stan med therese. tog oss en jäkla promenad också, från ljustadalen till rusta och tillbaka, tog lite över 2timmar även fast jag tyckte vi höll ett bra tempo. från rusta fyndade jag på ett presentkort jag hade kvar sedan tidigare.. tvål, ansiktsrengöringar, bodylotion, ögonbryn/frans färg och tvättservetter.. sedan fick noel en jättesöt mjukis-lejon reflex att ha på vagnen, det tackar vi för! då vi kom tillbaka efter våran långa promenad, så bjöd therese på kaffe och ny bakat, sötnöten hade ställt sig och bakat imorse! tack för en trevlig dag vännen! : )

nu har vi precis kommit hem igen och nörd som jag är så sitter jag redan här.. noel behöver lite pappa tid ibland också ;) till middag idag blir det varma mackor, gott det ibland!

Tess skriver:

tack för en supertrevlig dag=) Jag hoppas det är okej att ja la upp en bild på noel på min blogg.



du får gärna skicka över de två bilderna du tog idag=)



Puss & kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar