en vaken natt


såhär trött blir man efter att ha skrikit en hel natt..

igår var vi bjudna på middag hos emma och niclas, blev lax, potatis och romsås..och sallad förståss, riktigt gott! sedan blev det idol och alldeles för mycket godis för min del. vid elva åkte vi hem och hade som planerat tänkt få sova lite, men lillen ville annat och höll oss vakna till fem imorse. så ja, vi har nästan precis klivit upp. hela den här dagen försvann iväg och får se vad vi har tänkt göra av det som är kvar. kanske ta en sväng någonstans, kanske stanna hemma.. time will tell!


Eleine skriver:

Det har varit en massa strul bara, det löser sig nog :)

Ja en kopp kaffe vore inte fel alls! Vore trevligt att få komma hemifrån lite.

Kram

Eleine skriver:

Absolut, jag ska till BM på måndag bara. Har sparat ditt nummer så jag kan ju höra av mig till veckan :)

0730814412 är mitt nummer!

Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar