för jag ska sola solarium!!!

nu har min farmor och maj precis varit här och hälsat på. noel fick ett stort fint badlakan och sina första pengar att sätta in på hans konto. nu ligger lillhjärtat och sover, själv ska jag ta mig någonting att fika och börja göra mig iordning riktigt för dagen, för vid halv fyra ska jag åka till johans jobb och sedan beger vi oss inöver stan, han ska fixa nytt körkort, då han behöver ett giltligt legitimation då vi ska till familjerätten och jag ska äääääntligen få sola lite solarium, var nästan ett år sedan sist, början av november förra året.. har aldrig varit blekare än jag är nu, trots att jag har tattarblod i mig och aldrig blir riktigt ljus så känner man sig sjukt oattraktiv ;b .. men nu blir det ändring på det, brun lagomt till vintern, jäjä.. nu ska ja göra lite te o nån macka!

Inte ditt namn skriver:

Varför vill man se ut som ett russin? det gör man genom att sola solarium, förr eller senare!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar