jag vill komma i mina favorit jeans

jag vill gå ner alla min extra kilon efter förlossningen nu, nu, nuuuuu! hade tänkt ta mig en promenad till ikväll men nu blev det helt plötsligt kolsvart ute och jag litar inte på mörkret så jag stannar nog inne istället. och inte blir det någon promenad imorgon bitti heller för då ska vi till bvc, blä. just nu känns det som jag skulle kunna leva på k-special och äpple, synd att jag inte bara kan tänka på mig själv, utan på lilleman också som behöver få i sig näring. och inte verkar man deffa några kilon av ammningen heller, trodde allt bara skulle rasa av en på några dagar, veckor (?) men tydligen inte. jaja, känns sjukt onödigt att det ska vara fullt med godsaker i skafferiet då man inte får äta det iaf.

Eleine skriver:

Tack :) blev nöjd faktiskt. Ja precis, hela Sundsvall kommer vandra som oss haha! Fast det kan ju aldrig bli riktigt lika som tur är haha :)

sandrisen skriver:

Hur less tror du inte jag är då?! :) Har för fasiken ett midjemått på 117cm! ;)

Emma S skriver:



Har precis samma problem. För mig är det så att jag kör på stenhårt eller inte alls. Å ska man köra stenhårt så är det den hårda vägen :)

Men så länge man ammar blir iaf jag så himla sötsugen och äter ju som en häst. Tar alltid större portioner än Niclas. De säger att man förbränner när man ammar och därför man äter mycket men det känns inte så. jag har ju gått upp nått kilo sedan anton föddes å inte ner :(

När ammningen är klar blir det åka av! :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar