kick start my heeeaD

då har man varit vaken sedan fem imorse och somnade inte fören efter ett inatt, så har inte alls blivit mycket sovet. noel somnade redan vid halv nio igår och då blir det såhär, han vaknar klar vaken vid fem tiden och somnar inte om fören flera timmar senare, nu har han precis somnat igen och jag har fått i mig en kopp kaffe så man vaknar till lite. från och med ikväll så blir det senare nattning och en extra timme att sova på eftermiddagen så han orkar vara vaken lite längre.

just nu är johan iaf påväg till midlanda och ska hämta upp en kille som kommit med flyget från helsingborg, han ska köpa våran s80, den har ju bara stått i snart ett år då vi inte använder den, så då kan man lika gärna dra in en slant på den nu när pengarna är behövliga.

ska snart ringa ett samtal som tar emot lite, bara klockan blir halv nio. ska ringa till soc för att se om man är beviljad något bidrag eftersom jag blir tvungen att gå utan inkomst i flera månader till. jaja, uppdaterar er senare.

om fyra timmar kommer flickorna iaf, huva vad lång tid det är kvar.. känner mig redan uttråkad!

update
dom tog mina uppgifter och skulle skicka ut ett brev som skulle komma imorgon eller på måndag. har inga höga förväntningar på att det kommer gå igenom, men då har man gjort det man kan iaf.


Alexandra skriver:

Hej Carro!

Allsta Alexandra här :) Du det där med försäkringskassan hade jag med, men jag ringde de varje dag och tillslut så fick jag pengarna ganska så "fort" en månad försent bara... Sjukt att de inte har någon förståelse.. de kan handlägga snabbare....



Hoppas det ordnar sig iaf!



Kram kram !!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar