sms panik

"vad är det för bild av dig som blivit taggad på facebook? du är ju nästan naken!" fick jag i ett sms av jessica för några timmar sedan, johan läste det och rusade upp till datorn och skrattade... vad stod det, undrade jag såklart och tog upp telefonen medan johan skrattade nöjt och av någon anledning fann situationen mycket rolig. jag tog upp telefonen och fortsatte att skrolla ner efter texten, (smart som man är) och där stod det ju klart och tydligt att det var ett skämt. (till johans besvikelse)

så skickade runt det till diverse personer i min telefonbok och tror nästan alla har hört av sig i panik, haha.. så sjukt roligt! är ni så fulla att ni inte vet vad ni gör gott folk? ;)


kikki skriver:

tack :) haha, förstår att du fick panik av det där ;)

jess skriver:

hihihi!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar